פיזיקל- יוגה ברמת גן- טיפים

10 טיפים ליוגה ברמת גן – מכון כושר פיזיקל

פיזיקל- יוגה ברמת גן

פיזיקל- יוגה ברמת גן

  • יוגה ברמת גן לא "ליוצאי הודו" בלבד – יוגה הינה צורת אימון ודרך חיים הזוכה לפופולאריות רבה בעולם. היוגה עוסקת בתנועה, גמישות, חיזוק השרירים, הרגעת חרדה ומתח והכי חשוב, עוזרת לך לגלות מי אתה.
  • יוגה אינה אמורה לכאוב– מצאו את התנוחה שבה לא יכאב לכם. ושימו לב לנשימות, הן חלק משמעותי מתרגול היוגה, עליכם לנשום בצורה נכונה על מנת לתרגל יוגה בצורה נכונה.
  • השתמשו במזרן איכותי – סוג המזרן יכול לשנות באופן משמעותי את התרגול שלכם, אם בכוונותיכם לרכוש מזרון התייחסו לעובי ולאחיזה שלו כך שגם בתרגול מאומץ, כשאתם שטופי זיעה, לא תחליקו מהמזרון.
  • אף אחד לא צופה בכם – זה רק אתם והמזרן, תעצמו עיניים ותצללו לתוך התרגול. אתם לא צריכים להיות מוטרדים מאיך שאתם נראים, תגידו שלום לחברים שלכם ואז תשכחו מכולם עד שהתרגול יגמר.
  • הגיעו לשיעור גם את אתם סובלים מכאב שרירים – אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות כשאתם סובלים מכאב שרירים הוא למתוח אותם, ככל שתמחו יותר כך הכאב יעבור מהר יותר.
  • תרגלו על בטן ריקה – נשנוש קל אולי מתאים לפני אימון אירובי, אך זה לא כך במקרה של תרגול יוגה. אתם מפתלים ומפעילים את מרכז המסה שלכם, כך שתרצו להגיע לשיעור על בטן ריקה ועם ראש פתוח, הביאו מים, זה כל מה שאתם צריכים.
  • צלמו תמונה של עצמכם – זה תמיד כיף לראות את השינוי שהגוף שלכם עובר ואת התנוחות שאתם מצליחים להשיג ככל שאתם מתקדמים, זה ייתן לכם מוטיבציה להמשיך.
  • יוגה אינה תחרות – אין טעם להשוות את ההישגים שלכם לאלה של אחרים. השוו את ביצועיכם ליכולותיכם בעבר.
  • תרגלו גם בקבוצה – כדאי לבקש ליווי מקצועי מדי פעם או להצטרף לשיעורים על מנת לשפר את התרגול בעזרת גורם שיוכל להתבונן מבחוץ על התנוחות שלכם ובמקרה הצורך אף לתקן.
  • תהנו! – כל יום מביא אתגר חדש והזדמנות לניצחונות או כישלונות שתלמדו מהם. אתם מוכנים למסע!…

 

פיזיקל הוא המקום שלכם לשמירה על אורח חיים פעיל ובריא, גופנית ומנטלית, בעזרת שיעורי היוגה ברמת גן. אתם מוזמנים לבוא לבקר, להתקשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם. פיזיקל- יוגה ברמת גן!

Tags: , , , ,