זומבה – אימון שהוא גם מסיבה

shutterstock_207787138

זומבה, אימון הספורט שהוא גם מסיבה, כבר מזמן כבש את כל העולם. שיעורי הזומבה משלבים כיף, הנאה ושריפת קלוריות כמובן.

למי מתאים אימון הזומבה?

הרעיון המרכזי של אימוני הזומבה הוא כיף והנאה בשילוב של עבודה. במהלך אימון בן שעה, ניתן לשרוף בין 400 ל 800 קלוריות, ואין שום צורך בידע מוקדם בסגנונות הריקוד הלטיניים. האימונים מתאימים לכל הגילאים ולכל אדם, ללא שום קשר לרמת הכושר האישית שלו. כדי להתחיל להתאמן בזומבה אין צורך להיות רקדן מדופלם ואין צורך להיות בכושר של ממש. כל אחד עובד בקצב שלו ובהתאם לרמתו האישית.

על מה מתבסס אימון הזומבה?

במהלך אימון זומבה, המשתתפים מתנסים במגוון רחב של תנועות מתחומי ריקוד שונים – סלסה, צ'ה צ'ה, מרנגה, רומבה, קליפסו, טנגו ואפילו היפ הופ. האימון מתבסס על איזון בין שמירה על קצב לב ודופק גבוהים לאורך זמן ובין עבודה כל שרירי הגוף. מעבר לשיפור סיבולת לב הריאה וחיזוק שרירי הידיים והרגליים, התנועה הבלתי נפסקת באימון הזומבה עצמו משפרת את הגמישות ואת הקואורדינציה. אימוני הזומבה עובדים על עיצוב השרירים ועל תנועות גוף אנרגטיות, כך גם רוכשים הרגלים טובים אותם ניתן לאמץ לכל החיים.

אימוני הזומבה מתבססים על העיקרון כי אימון גופני צריך להיות מהנה וקל, ועליו לאפשר למתאמנים להיצמד ולהתמיד בתוכנית הכושר שלהם ולהשיג תועלות בריאותיות ארוכות טווח.