10 טיפים לאימון של פיזיקל חדר כושר רמת גן

פעילות אירובית מפעילה קבוצות שרירים גדולות בעצימות בינונית/ גבוה. המכשור כולל בעיקר את האופניים הנייחים המסילות הנעות ומכשירים נוספים בחדר כושר – פיזיקל ברמת גן.

ארגון הבריאות העולמי ממליץ על פעילות אירובית בתדירות של שלוש פעמים בשבוע לא בימים עוקבים, במשך חצי שעה לפחות.

 

ולאחר מכן עברו לקבוצות השרירים הקטנות יותר.

התחילו בשרירי הירך, הישבן, החזה, והגב, לאחר מכן שרירי הרגלים, הכתפיים והידיים וסיימו בשרירי הבטן.

גם בסיומו ובמהלכו עליכם לשתות כדי שלא תתייבשו אך כמות שלא תכביד עליכם.

יש לתת לגוף 48 שעות התאוששות והסתגלות בין אימון כוח אחד לאחר.

מומלץ להתאמן במשך חצי שעה עד שעה 3 פעמים בשבוע לסירוגין.

תוכנית שיקבע לכם מדריך חדר הכושר – פיזיקל ברמת גן. תכנית זו אמורה להתחשב בכושר שלכם כרגע, במטרות שלכם לעתיד, מה תרצו להשיג ובמצבכם הבריאותי.

לא מומלץ להתאמן על בטן ריקה מידי או מלאה מידי. התאמנו כאשר אתם מרגישים קלים אך לא קרוב מידי לארוחה האחרונה שלכם.

סגלו הרגלים חדשים ובריאים יותר שיכללו בתוכם הרגלי אכילה נכונים, הליכה במקום נסיעה, שימוש במדרגות במקום במעלית. אלה יגבירו את המוטיבציה הכללית שלכם.

אין צורך לרוץ מרתונים או טריאתלון. גם הליכה, ריצה ונסיעה באופניים בעצימות בינונים ישיגו את המטרה.

לוקח זמן עד שרואים את השינויים על גופינו, שינויים פיזיולוגים דורשים זמן. אל תצפו לתוצאות מידיות. התמידו בנחישות והמחמאות יגיעו כבר לבד.

פיזיקל הוא המקום שלכם לשמירה על אורח חיים פעיל ובריא, גופנית ומנטלית, בעזרת אימונים בחדר הכושר ברמת גן. אתם מוזמנים לבוא לבקר, להתקשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם. פיזיקל- חדר כושר ברמת גן!

נדלקתם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניינו אותך גם החוגים הבאים

Call Now Button
לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן