טיפים לרגע שלפני האימון

טיפים לרגע שלפני האימון:

  1. התחילו כל פעילות גופנית באופן הדרגתי ומבוקר.
  2. הקפידו לשתות 2-3 ליטר מים כל יום, ועל כל חצי שעה של פעילות עוד חצי ליטר (זיכרו שומן לא נישרף בלי מים!).
  3. הקפידו לתת לגוף להתאושש ולנוח בין אימון לאימון (הרי השרירים נבנים במנוחה ולא באימון).
  4. דאגו לאכול פחמימות לפני אימון, כדי לתת לגוף אנרגיה לפעילות ולמנוע נפילת סוכר.
  5. בסיום האימון, הקפידו לאכול פחמימות וחלבונים, בכדי להחזיר אנרגיה וגם לשיקום ובניית השרירים.
  6. גוונו את האימון, גם כדי שלא ישעמם ובעיקר על מנת להציב לגוף כל פעם אתגר נוסף.
  7. חשוב לשלב עבודה כנגד התנגדות , כך נהיה חטובים יותר וכידוע שריר דורש יותר אנרגיה ( קלוריות ).
  8. בזמן מאמץ חשוב ביותר לא לעצור את הנשימה ולהוציא אוויר.
  9. מומלץ לנוח בין הסטים למשך חצי דקה עד דקה וחצי, כדי לבצע סט נוסף בצורה נכונה.
  10. והטיפ החשוב מכול הוא ההתמדה, כי אחרי שהשגנו את התוצאה צריך גם לשמור עליה !!

הצוות מזמין אתכם לקפוץ לבקר ולהתרשם. מועדון כושר ברמת גן זה פיזיקל!

ליצירת קשר לחצו כאן.

בפיזיקל תוכלו להנות ממגוון רחב של חוגים, אימונים מותאים ושיעורים כגון: פילאטיס, פילאטיס מכשירים, יוגה, קיקסובקס, קרב מגע ועוד. למגוון החוגים שלנו לחצו כאן.