10 טיפים לאימון בחדר כושר – פיזיקל- חדר כושר, רמת גן

  • שלבו פעילות אירובית – פעילות אירובית מפעילה קבוצות שרירים גדולות בעצימות בינונית/ גבוה. המכשור כולל בעיקר את האופניים הנייחים המסילות הנעות ומכשירים נוספים בחדר כושר – פיזיקל ברמת גן. ארגון הבריאות העולמי ממליץ על פעילות אירובית בתדירות של שלוש פעמים בשבוע לא בימים עוקבים, במשך חצי שעה לפחות.
  • התחילו מקבוצות השרירים הגדולות – ולאחר מכן עברו לקבוצות השרירים הקטנות יותר. התחילו בשרירי הירך, הישבן, החזה, והגב, לאחר מכן שרירי הרגלים, הכתפיים והידיים וסיימו בשרירי הבטן.
  • גוונו את התרגילים – על מנת לתת לשרירים להתאושש הפעילו קבוצות שונות של שרירים. אל תתישו אותם בביצוע תרגילים לאותה קבוצת שריר בזה אחר זה.
  • שתו לפני האימון – גם בסיומו ובמהלכו עליכם לשתות כדי שלא תתייבשו אך כמות שלא תכביד עליכם.
  • תדירות אימוניםיש לתת לגוף 48 שעות התאוששות והסתגלות בין אימון כוח אחד לאחר. מומלץ להתאמן במשך חצי שעה עד שעה 3 פעמים בשבוע לסירוגין.
  • מומלץ להתאמן לפי תכנית אימונים – תוכנית שיקבע לכם מדריך חדר הכושר – פיזיקל ברמת גן. תכנית זו אמורה להתחשב בכושר שלכם כרגע, במטרות שלכם לעתיד, מה תרצו להשיג ובמצבכם הבריאותי.
  • התאמנו במרווח זמן סביר מהארוחה – לא מומלץ להתאמן על בטן ריקה מידי או מלאה מידי. התאמנו כאשר אתם מרגישים קלים אך לא קרוב מידי לארוחה האחרונה שלכם.
  • הרגלים – סגלו הרגלים חדשים ובריאים יותר שיכללו בתוכם הרגלי אכילה נכונים, הליכה במקום נסיעה, שימוש במדרגות במקום במעלית. אלה יגבירו את המוטיבציה הכללית שלכם.
  • ירידה במשקל תושג גם על ידי פעילות גופנית מתונה – אין צורך לרוץ מרתונים או טריאתלון. גם הליכה, ריצה ונסיעה באופניים בעצימות בינונים ישיגו את המטרה.
  • התאזרו בסבלנותלוקח זמן עד שרואים את השינויים על גופינו, שינויים פיזיולוגים דורשים זמן. אל תצפו לתוצאות מידיות. התמידו בנחישות והמחמאות יגיעו כבר לבד.

 

פיזיקל הוא המקום שלכם לשמירה על אורח חיים פעיל ובריא, גופנית ומנטלית, בעזרת אימונים בחדר הכושר ברמת גן. אתם מוזמנים לבוא לבקר, להתקשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם. פיזיקל- חדר כושר ברמת גן!

חדר כושר רמת גן

חדר כושר רמת גן

Tags: ,