פיזיקל- מועדון כושר רמת גן

מתאמנים חדשים בפיזיקל, מועדון כושר רמת גן? התחילו כאן!

מצורפים מספר טיפים שיסייעו לכם ללמוד להתאמן בצורה אפקטיבית. בהצלחה.

מתאמנים רבים מתחילים להתאמן ללא הדרכה מקצועית. זה לרוב מוביל לכך שהתרגילים יבוצעו בצורה לא נכונה- ואף מסוכנת.
ההמלצה שלנו: קבלו הנחיות והדרכות מגורמים מקצועיים. בפיזיקל, מועדון כושר רמת גן, עומדים לשירותכם מאמני כושר שישמחו לבנות לכם תכנית אימון מסודרת וכן ולהדריך אתכם כיצד לבצע את התרגילים בצורה תקינה.

 

התחלתם להתאמן? נהדר! עשו את זה באופן מתון. זכרו שגופכם אינו רגיל למאמץ גדול והעמסה עליו עשויה להוביל לנזק בגוף.
ההמלצה שלנו: אל תגיעו לקצה גבול היכולת שלכם. פעלו בהדרגה העניקו לגופכם אפשרות להתאים את עצמו למאמצים החדשים.

 

בשל עומס משתנה, טעות נפוצה, הנה לדחוס אימונים באופן לא מאוזן. לדוגמא, בשבוע עמוס במיוחד, לרוץ פעם או פעמיים בלבד ואילו בשבוע רגוע יותר לרוץ מדי יום. הדבר מוביל לעומס עצום על הגוף ועלול אף לגרום לפגיעה בשלד.

אמצו סדר נכון ויציב של אימונים. זכרו שהגוף אינו יכול להשתפר בצורה רנדומלי וזקוק לסדר ומחזוריות. במידה ונמנע מכם להגיע למכון כושר תקופה מסוימת – התייעצו עם מאמני הכושר בפיזקל, מועדון כושר רמת גן, וקבלו טיפים על תרגילים שניתן לבצע בבית.

בשל חוסר ידע, נוחות או העדפה, מתאמנים רבים נוטים להתמקד ולבחור אימון מסוג אחת בלבד: אימון כוח (דוגמת פילאטיס, משקולות, TRK) או אימון סיבולות (דוגמת ריצה, שחיה, רכיבה על אופניים). בחירה זו אינה נכונה ולרוב גורמת לכך שלא יעמדו ביעדיהם. .
ההמלצה שלנו: שלבו בין שני סוגי האימון הללו, אשר תומכים זה בזה. בחוגים בפיזקל, מועדון כושר רמת גן תוכלו ליהנות ממגוון חוגים ומכשירים.

מתאמנים רבים אינם מקפידים על תזונה נכונה. יתרה מכך, הרצון להרזות גורם להם להתאמן ולשרוף קלוריות ובמקביל לא לאכול בצורה מספקת .שילוב זה מוביל להרס תאי החלבון והשרירים, פגיעה בגוף וכמובן לפגיעה משמעותית בהליך ההרזיה כולו..

התייעצו עם תזונאית וקבלו תפריט מסודר ונכון שיישאר אתכם שבעים, ובמקביל ישתלב נכון עם האימונים במועדון כושר רמת גן.

Call Now Button
לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן