פילאטיס לאחר לידה

פילאטיס לאחר לידה – מטרת השיטה היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות.

פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה.

אימון פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה.

ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

אימון הפילאטיס מתקיים בצורה איטית ובמגוון תרגילים רחב, כך שיכול להתאים את עצמו למגוון גדול של מתאמנים.

שיטת הפילאטיס מתאימה לנשים, לגברים, לילדים ולגיל הזהב בזכות העובדה שהיא בנויה על עקרונות תנועה הבריאים לגוף האדם.

unnamed (2)

פילאטיס לאחר לידה

תרגול הפילאטיס הוא אידיאלי לתקופה הזו של שינויים וחידושים העוברים על גוף האשה.

תרגול פילאטיס לאחר לידה הוא דרך נהדרת ויעילה לחזק את הגוף, להגמיש אותו ולעזור לו להתייצב ולהתאזן לאחר הלידה.

טכניקת הפילאטיס נועדה לחזק את הגוף כולו, תוך כדי הגמשתו.

אימוני פילאטיס מאפשרים להגביר את המודעות וההקשבה לכל המתרחש בתוך הגוף, ובו בעת להפחית מתחים שריריים ונוקשות.

שיעורי הפילאטיס יסייעו לאשה בתהליך החזרה לאיזון וליציבות הגוף שלה.

בעזרת אימוני הפילאטיס, ניתן למצוא את הדרך ליציבה נכונה ובריאה, אשר משפרת את כל איכות החיים.

שיטת הפילאטיס מאפשרת לגוף לשחרר מתחים שהצטברו בו, וזה יתבטא בצורה פיזית ויקל על ההתנהלות היומיומית. השיטה מהווה שילוב ייחודי של חיזוק שרירי הליבה (שרירי הבטן, קרקעית האגן והגב), שיפור הגמישות, לימוד נשימה נכונה, ריכוז ודיוק.

אימוני הפילאטיס לנשים לאחר הלידה מתבצעים בקבוצות קטנות על ידי מדריכות מוסמכות ובעלות ניסיון רב, המוכשרות להתאים את האימון לצרכיה ויכולותיה של כל אשה.

חשוב להזכיר כי כל אימון בזמן היריון ולאחר הלידה מצריך אישור ומעקב של רופא מוסמך.

הצוות מזמין אתכם לקפוץ לבקר ולהתרשם. מועדון כושר ברמת גן זה פיזיקל!

ליצירת קשר לחצו כאן.

בפיזיקל תוכלו להנות ממגוון רחב של חוגים, אימונים מותאים ושיעורים כגון: פילאטיס, פילאטיס מכשירים, יוגה, קיקסובקס, קרב מגע ועוד. למגוון החוגים שלנו לחצו כאן.

Tags: , , , , ,